2010. október 27., szerda

reggel

gyalog jöttem haza a blaháról mert
nemtudommiért.
105 forint maradt a zsebemben és arról a gondolati és személyiségbeli tartalomról gondolkoztam amit a grafikatanárom mondott, ami miatt az én rajzaim mások mint a többieké, és ami miatt nekem sosem mondja hogy a grafikám döglött és ami miatt mindennap istenkirálynak érzem magam a többiek között.
beszopták, én csak kicsomagolok.

ezért ma be se mentem suliba mert felbaszott a tudat hogy 12 órám lenne ésaztán végül egész nap nem másztam ki a fejemből.
mindemellett amikor azt mondjuk "ez a fazék vörös", ez valójában a következőt jelenti: a fazék felszínének olyan a molekuláris összetétele, hogy a vörösek kivételével minden fénysugarat abszorbeál. Önmagában véve a fazék színtelen.
őszintén, nekem ez fizikai fájdalmat okoz.

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´