2010. október 6., szerda

életmód

döcögősek az izgalmak és csak félmosolyra futja. 1hónap alatt kétszer sikerült időben beérnem az iskolába. kavalkád ez a hely már már káosz. kimaradtam a design hétből viszont ma ellibbentem martin munkacsi megnyitóra de annyira rosszul esett a tömeg hogy gyorsan konstatáltam hogy valójában bármikor visszajöhetek felhajtottam a pezsgőm és eljöttem. a szörnyen szétszórt és egészségtelen életvitelem kompenzálásaként igyekszem kiegyensùlyozottan viselkedni hogy eszébe se juthasson cirkuszolni valamint csapok jó sok zöldséget gyümölccsel ma vettem például egy mangót. elfogyasztása esetén arra számítok hogy iszonyù fitten készítek pénteken kirakatot esetlegesen nulla alvással is. illetve főleg ùgy.

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´