2009. november 20., péntek

Mai napi kreativitás-

adagom kimerült a nagy elhatározásokban, a nagy beszélgetésekben, a nagy alvásban tanszervíz órán 3széken. telefonálok kinn a folyosón anyuval amikor elhalad mellettem a tanár kabátban, táskával. utána kiáltok hogy hé robi mégis hova mész?! mire annyi a válasz hogy csak nem képzelem hogy ittmarad mikor csak egyedül vagyok jelen órán. énkérekelnézést. a tanár úrnak derogál tanítani viszont felháborodik mikor húzom a szám hogy én nem azért járok iskolába hogy filmeket nézzek, főleg ha vicces ősemberes filmről van szó. hátafaszomat. aztán a holnapi kreativitás adag abból állmajd hogy lelépek tervezésről mert hiába a nagy ígéretek mégiscsak egy fasz vagyok és nem csináltam meg amit kellett és ezért most sunyin elosonok. napomat pedig azzal zárom ma hogy szanaszét oltom egy kedves ismerős barátnőjét nem gondolva arra hogy magára veszi és a peti is lefaszozott a telefonban ezért.
micsoda izgalmak. el is szívok egy cigit.

óigen és most a luca leszól az ágyról hogy feküdjetek már le.

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´