2009. november 5., csütörtök

Jóéjszakát cigaretta.

Eszti jön be és halkan kuncog mert belépve egy kockás pizsigatyás segg fogadta az arcában. Remegő térdekkel guggolva iszok egy korty vizet. széthasad a fejem. ma találkoztam a mátyással és annyi mindent mesélt, hirtelen úgy éreztem hogy én tulajdonképpen nem is csinálok semmit. még a 4 fokos kosárradobás partit is kihagytam mert a tesigatyám olyan aprócska hogy a pólóm eltakarja és hát mi cink vagyok hogy nem megyek tüdőt gyullasztani, nemde? nem bánom az egyeseket, kit érdekel hogy a katalin rajztudása kétharmad gecire leszarom a kockológiát de még a művtörit is amire nagyzolva ültem be hogy egy kis egyiptomot íkúból is meg tudok írni és 45 percig pislogtam a kivetítőn lévő kérdésekre hogy ez most mi a fasz. olyan fáradt vagyok és úgy szétrombolom magam és a kapcsolatom hogy nincs is semmi értelme. látom a munkáimban a gyerekes zűrzavart, és látom az elmúlt majd' 19 év minden pillanatát. fel kellene tudnom használni de olyan tudatlan vagyok. megmentem a saját életem, tudod mert biztos vagyok benne hogy tömve vagyok csupa fura de használható dologgal. meg mert érzem a változásokat, ez mostmár nem az a tengéslengés mint eddig, két évünk van most arra hogy megalkossuk magunkat. de te beszoptad mert gyökér vagy, nekem csak ki kell csomagolnom.

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´