2009. július 10., péntek

Fogyaszd el az alkoholos bambidat velünk

aztán tégy belátásod szerint.

Eltévedtem az alkoholmámorban de a görbe utak egyenesen a boldogság felé vezetnek. megáradt az élet, a sodrás közepén állok bizonytalanul azzal a biztos tudattal hogy minél beljebb haladok annál kegyetlenebb erővel mosódik ki belőlem a mocsok. persze a gyakorlat szerint felszívódik. ha szakad az eső és alagutakban vagyunk például. olyankor kiabálunk. mondjuk hogy látok az égen egy vaddisznót ami félbe van vágva és a segge helyén egy tacskó van.
de ez kajakra ott volt.
kiabált robert fitzgerald diggs is a dürer kert színpadán. mondjuk ilyeneket hogy when i say wu tang you say HEEEEY! aztán lenyújtotta a cigarettát a tombolásba.
Az elmúlt hetek stresszgörcse teljesen feloldódott. volt mibe.
Elsírtam magam a rza parti közepén a you can't stop me now számon. mert ebben 2 sor pont betalál minden nézőpontból minden problémát.
azon az estén újra elöntötte az agyamat az atomláv és elfelejtettem mindent, még azt a retkes voltot is a nojziával amiért annyira fájt a szívem és annyira dühös voltam.
boldog voltam és felelőtlen, nagyon szerelmes és nagyon részeg.
és ezt az állapotot azóta (szinte) nonstop tartom.
mint az a bácsi aki a stefánia hotelből jött ki talaj részegen, szabó dezsőnének hívták iszonyatosan édes volt és nagyon sokat mesélt a bohém életéről, majd elvitt minket taxival a déliig. <3
de nem ez most a lényeg.

No matter how hard you try, you can't stop me now

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´