2009. július 9., csütörtök

Őrület!

Június huszadikán jöttem haza pestről mikor felhívott a réka hogy partivan. mielőtt megünnepeltük volna hogy ő is 18 és megkapta volna a csillogóslila vibrátort, megszereztem az érettségi tételsoraimat. [ügyeskislány.] Huszonegyedikén rettenet másnaposan délután hatkor felkeltem átfutott az agyamon hogy legközelebb talán nem iszok ennyi pálinkát és nem hogy viszkit de bort sem, majd kísérletet tettem arra hogy hatvan tételnyi tananyagot beerőszakoljak a fejembe reggelig. 2óra alvás után olyan remegéssel keltem reggel hogy magam sem hittem el. Ha hétfőn nyolc órakor kimondják a nevem elájulok. esküszöm. de nem. frissen szerzett kidolgozott tételeimmel aludtam estig, majd ájulásig tömtem magamba az okosságokat. kedden reggel én voltam a második tételhúzó. danival megbeszéljük mennyire nevetséges hogy remegő kézzel cigizünk.
Mit akarsz húzni?
Ööö asszem nincs olyan.
Nekem arany kell. esküszöm. kurva aranyjánost akarom húzni.
állok az asztal előtt és nézem a 19 tök ugyanolyan borítékot. Aranyaranyarany! Érted bazdmeg ARANY.
És kihúzom a kupac közepéről a kettes számú tételt ami Arany János balladái.
ó.
Nyelvtanból semmit nem tudtam. Kihúztam az smst. Azt hittem ordítok.
Történelem. oké, ami nem cinkes az az első 4 tétel, szóval bele kell trafálnom. elmélyülten tanulmányozom a borítékokon átlátszó forrást és próbálom kisilabizálni melyik lenne a tuti amikor megszólal a sáhóné hogy válasszak nyugodtan, mind nagyon jó. aha. szerintem is. na hajrá. Második tétel, a 10.század gazdasági átalakulása.
a világ legprimitívebb tétele. ilyen a világon nincs.
Rajzra annyira meg voltam már őrülve hogy kis híján elsírtam magam. hajnalban 3órán keresztül írtam hogy mit fogok mondani. az a helyzet hogy 100%-os felelet esetén ötös vagyok rajzból. úúúú.
[hatásszünet.]
taroltam geci.
mentem lefelé cigizni mikor a pózner belecsapott a tenyerembe és csak ennyit mondott megvan.
ajajajajjjjj.
majdnem leszédültem a lépcsőn.
szóval ez az amit én a mai napig nem hiszek el :


















bolond leányokna
k áll a világ.

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´