2009. május 27., szerda

Paradoxon.

Mellette egy olyan önmagammá válok ami nem én vagyok. Ő nem képes irányítani vagy befolyásolni vagy hatással lenni rám, esetleg megérteni és mindezek hiányával hip hop elszabadul a pokol.
Teljesen tökéletesen szabad vagyok és éppen ez az, amiért a saját undorító görcseim olyan béklyóba zárnak amiből nem tudok egyedül szabadulni viszont beköszön az önundor.

Én nem tudok viselkedni engem kontrollálni kell.
A sors furcsa fintora hogy van egy tök normális barátom aki szereti hogy szararc vagyok és én megőrülök ettől.
[visszatartasz. ez a baj.]
én változni szeretnék de ez így nem megy. nem számít ha te ilyennek szeretsz ha én ilyennek nem szeretem magam.
hát te nem érzed hogy ennél több van bennem?
ki kell próbálnom. rá kell jönnöm.

Nem értem mit szeretünk egymásban amúgy. tényleg bárkibe szerelmes lehet az ember és az a flancos telibebaszott szerelem egy szarság. igaziból. nekem például a faszom tele van vele már.
Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´