2009. május 20., szerda

miért képzelődsz katalin?

a betegség úgy zuhant az érzékeimre meg az idegrendszeremre mint egy mázsás szikla. betompított és elzárt a világtól a fejembe. ez igen veszélyes dolog számomra mivel ha kifelé nem tudok zsizsegni akkor befelé fogok és megtalálom minden szőnyeg alá söpört nyűgömet, alaposan elrejtett fájdalmaimat meg a félelemajtókat amikhez pillanatnyilag nincsen kulcsom hogy bezárhassam.
meg vagyok őrülve és ez nem volt a forgatókönyvben.
szeressen valaki olyan erővel amit fel tudok most fogni mert megint nem értem mire jó ez az egész. a szerelem olyan nyűg mint a levegővétel.
mikor nősz már fel végre.
lementem venni egy üveg pezsgőt és mégiscsak átmegyek a petihez. pedig a mai nap én igazán nem vagyok szerelmes. rohadjak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´