2008. október 7., kedd

Ójaj.

Találtam újságokat amiket sosem fogok kiolvasni, papírlapokat amikre sosem fogok rajzolni, leveleket amiket sosem fogok befejezni és feladni. Találtam könyveket amikből sosem tanultam, és rengeteg meg nem írt angolházit. Találtam cédéket amiken fogalmam sincs milyen zene van. Találtam rengeteg busz- és vonatjegyet, koncertbelépőt, aprópénzt, biztosítótűket, a régi diákigazolványomat amit felgyújtottam, tollakat, elhasznált zoknikat, és a halottá nyilvánított csodatornacipőm.
Megtaláltam a régi parfümöm, és találtam hozzá elfelejtett érzéseket is.

Azon a ponton elsírtam magam.
Aztán kidobtam mindent a szemétbe.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

énnekem is pont ilyen életérzésem van mostanság..


L

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´