2008. október 17., péntek

ádám ps. kata blog.

anita viktor. de mindjárt hoz egy cigit.
és gondolatban integetek majd az emesének mert hiányzik nagyon.
kisimultak a görbe estéink, nullfokos szöget zár be.
majd egyszer minden jó lesz bébilány.
.

mindennap úgy megyek haza, hogy úristen dejó hazajönni; és végre van otthonunk. nagyon furcsa ám.

.

Ő eltűnt. és mikor 5 centire volt az arcomtól, szinte fel sem ismertem. a szívem kiszakadt és elkezdtem remegni. azt hittem eltüntettem, hogy ő delete gombot nyom ami nálam is törlést okoz, de ő még mindig T. és az is marad. mindörökké.
.

a dolgok lassan csusszannak a helyükre. és nehezen tanulok de kellőképpen dacos vagyok és ezt figyelje mindenki : kibaszott dekoratőr lesz belőlem! igaz, hogy 21 embert vesznek fel, és igaz hogy a 4 vizsgatárgyból kettőről fogalmam sincsen h mit takar meg nem bírok idegekkel egy 6órás felvételit de az a helyzet hogyha rámszakad az ég én akkoris oda fogok járni. ennyi.

[és leszophat mindenki aki nem hisz bennem.]

és a póznernek is meg fogom mutatni hogy az egy dolog hogy az ő diákjai a szorgalmasak de én vagyok a tehetséges részleg. háhh, eszem is több van mint azoknak ott.
le vagyok maradva egy teljes évvel az anyagban, ami 18 századot jelent, de igazából én négyszer annyit tanulok mint ők.

*
^^
poc :
az a helyzet hogy nagyon szeretve vagy. és ha novemberig nem stabilizálódik a helyzet akkor telefon. mindenképp. mert látni akarlak táncolni.
csupacsupaszeretet tea rendel.

1 megjegyzés:

Nyuszi írta...

<3 igenis kisasszony

Personal Injury Lawyer
Personal Injury Lawyer -->
´